כסא משרדי מקולקל


יוסי כהן קנה כיסא משרדי במחיר של 650 ש"ח. הכיסא מגיע ארוז בקרטון ולא מורכב. כשחזר הביתה הרכיב את הכיסא לפי ההוראות. כעבור יומיים בלבד של שימוש שם לב כי מנגנון העלאת והורדת הכיסא תקוע, וקשה מאד לשנות את גובה הכיסא. חזר יוסי לחנות עם הכיסא, שם סידרו לו את המנגנון והוא חזר הביתה עם הכיסא המתוקן. אלא שכעבור יום שוב נתקע המנגנון ושוב חזר יוסי לחנות. בחנות טענו כי שימוש לא נכון הוא שגרם לתקלה וביקשו ממנו להשאיר את הכיסא לבדיקה. כעבור שבוע נאמר לו כי צריך לתקן את התקלה, וכי זה יכול לקחת עד חודש ימים. יוסי ביקש כיסא חלופי אך נענה בשלילה. מכיוון שהיו צריכים להגיע למשרדו אורחים מכובדים מחו"ל ויוסי היה חייב כיסא מכובד במשרד, החליט יוסי לקנות כיסא אחר בחנות אחרת. רכש יוסי כסא אחר בסכום של 700 ₪. עתה תובע יוסי מבעלי החנות הראשונה את כספו בחזרה וכן פיצוי על עוגמת נפש.
 
בעלי החנות מצידם טוענים כי זהו נוהל מקובל בכל חנות. לפני שמחליפים מוצר בודקים כי לא נעשה בו שימוש שלא כהלכה. במקרה זה לדבריהם היה די ברור כי מישהו שיחק בכיסא בצורה שפגעה בו.