ביטול הזמנת נופש במלון


רוני רצה להפתיע את אשתו מיכל  בחופשה במלון. ערב לפני המועד שחשב לצאת לחופשה התקשר למלון קטן בטבריה, ושמח לשמוע כי יש חדר פנוי. מכיוון שהיה זה בחג סוכות, תכננו רוני ומיכל להפקיד את הילדים אצל ההורים ולצאת בבוקר.
 
בבוקר התעוררה מיכל, והרגישה מאד לא טוב. הם הבינו שאין טעם לנסיעה. הם יצרו קשר עם המלון והודיעו על ביטול. המלון רצה לחייב אותם בחיוב מלא.
 
רוני ביקש מהמלון לשלם קנס ולא את הסכום המלא אך נענה בסירוב. לדבריו בעת ההזמנה לא נאמר לו כי ביטול גורר אחריו חיוב מלא. כמו כן הוא לא קרא תקנון בנושא ביטולים והוא מרגיש כי אין זה צודק שהוא יספוג את כל העלויות. הוא הזמין רק ערב קודם והביטול היה למחרת ב-11 בבוקר.
 
בעל המלון מצדו טען כי שוק התיירות בתקופה זו מאד חלש, והזמנים היחידים בהם יש תפוסה מלאה במלון הם החגים. לדברי בעל המלון, לאחר שהזוג הזמין את החדר, הייתה לו הזדמנות להשכיר את החדר לאנשים אחרים והוא דחה אותם כי שאר המלון היה תפוס.
 
לדבריו החדר בסופו של דבר נשאר ריק, כי הביטול היה רק ב-11 בבוקר, והוא הפסיד את מלוא הסכום. הוא מרגיש שמזלזלים בו כנותן שרות ולא מבינים שזאת פרנסתו.